4 کار بازاریابی که من متفاوت انجام می دهم

4 کار بازاریابی که من متفاوت انجام می دهم

Ahrefs Evolve یک لفاف است. و خاطره مورد علاقه من؟ تمام افرادی که در این مراسم ملاقات کردم.

در واقع، من تنوع را بسیار دوست داشتم – در طول کنفرانس در سنگاپور، سرانجام با سئوکاران و بازاریابان از سراسر منطقه آشنا شدم: ویتنام، تایلند، فیلیپین، اندونزی، هند، مالزی، چین، کره جنوبی و ژاپن. اینها به ندرت افرادی هستند که می بینید در کنفرانس های سئو جهانی به آنها اشاره می شود، اما آنها بخش مهمی از صنعت ما هستند.

عکس تیم Ahrefs با بازاریاب های کره جنوبی

اعتبار: Yeji Kim از Elefont

عکس من با کریس دی.عکس من با کریس دی.

اعتبار: کریس دی. از PageFly

جدای از ارتباط، بلندگوها نیز شگفت انگیز بودند. صحبت‌های آن‌ها بسیار کاربردی بود و بسیاری از شرکت‌کنندگان درس‌هایی را که می‌توانند فوراً در کسب‌وکار خود برای موفقیت در Google و سایر کانال‌های بازاریابی به کار ببرند، در خانه گرفتند.

من هم همینطور.

این چیزی است که من از این رویداد حذف کردم: چیزهای جدیدی که یاد گرفتم، آزمایش هایی که می خواهم انجام دهم، و کارهایی که از این به بعد متفاوت انجام خواهم داد:

استراتژی سئوی که همه قبل از به‌روزرسانی محتوای مفید استفاده می‌کردند، استراتژی خوبی بود.

شما می‌توانید جستجوی کلمات کلیدی خود را انجام دهید، محتوا را از طریق ابزارهای بهینه‌سازی محتوا بهینه کنید، مطمئن شوید که سئوی صفحه شما درست است، لینک‌هایی بسازید و voila رتبه بالایی کسب کنید.

اما این محتوایی نبود که محققان می خواستند ببینند.

او از سخنرانی کوروش شپرد خارج شداو از سخنرانی کوروش شپرد خارج شد

او از سخنرانی کوروش شپرد خارج شد

اگر محققین دستور پخت می خواستند، دستور پخت می خواستند. تاریخچه ماکارونی نیست. اگر محققان می خواستند بازاریابی ایمیلی را شروع کنند، یک راهنمای ساده می خواستند. مقاله 10000 کلمه ای نیست. اگر محققان بهترین کفش دویدن را می خواهند، توصیه واقعی می خواهند. توضیحات محصول آمازون خراشیده نشده است.

به عنوان سئوکار، به KPI های خود دست یافته ایم. اما ما به خوانندگان و مشتریان خود کمکی نکردیم. و مطمئناً اینترنت به ما کمک نکرد.

آخرین باری که در گوگل جستجو کردید و چیزی را پیدا کردید که زندگی شما را تغییر داد چه زمانی بود؟ حتی یادم نمی آمد چه زمانی این اتفاق افتاد.

به همین دلیل است که مانند سام می‌خواهم از ذهن سئو رها شوم.

حرف های سامحرف های سام

منظور سام به یوتیوب بود، اما در مورد محتوای نوشتاری نیز صدق می کند.

می‌خواهم خودم را از پر کردن قالب‌های محتوای بی‌معنایی «X چیست» و «چرا X مهم است» رها کنم. من می خواهم فکر نکنم که راه درست برای ایجاد محتوا این است که به سادگی از آنچه قبلاً رتبه بندی شده است، اما آنچه به کاربران مربوط است، کپی کنید. من می‌خواهم سمت راست مغزم را آموزش دهم، بخشی که به ما کمک می‌کند چیزهایی بسازیم که خوانندگان ما می‌خواهند ببینند، حتی اگر از طریق جستجو به ما اشاره‌ای نکنند.

خوشحالم که بگویم این کار را برای وبلاگمان انجام می دهم، اما Evolve به من نشان داد که این راه درستی است.

پست های وبلاگ من در وبلاگ Ahrefsپست های وبلاگ من در وبلاگ Ahrefs

من نمی خواهم بگویم که باید سئو را کاملاً کنار بگذاریم. ما هنوز هم می‌توانیم از تحقیقات کلمات کلیدی استفاده کنیم تا به ما بگوییم که افراد در جستجوی چه چیزی هستند و از هدف جستجو به عنوان یک پروکسی برای یافتن آنچه جستجوگران می‌خواهند استفاده کنیم.

اما در نهایت، ما نمی خواهیم محتوایی ایجاد کنیم که شبیه محتوای دیگران باشد، زیرا محتوا به ساخت یک برند نیز کمک می کند. و به همین دلیل…

اگر یک کلمه برای خلاصه کردن بیشتر مکالمات در Evolve وجود داشت، آن کلمه “برند” بود.

بخشی از صحبت های آماندا کینگبخشی از صحبت های آماندا کینگ

بخشی از صحبت های آماندا کینگ

بخشی از صحبت های آلیدا سولیسبخشی از صحبت های آلیدا سولیس

بخشی از صحبت های آلیدا سولیس

برندینگ به وضوح حتی در سئو اهمیت بیشتری پیدا می کند. همانطور که رایان در اینجا می گوید، این ساده ترین راه برای گوگل برای مبارزه با هرزنامه های هوش مصنوعی است.

در واقع، این مشکل آنقدر سخت است که گوگل آن را پوشش داده است. به‌نظر می‌رسد گوگل به جای ارزیابی کیفیت هر مقاله، گره را کاهش داده است و در عوض برندهای بزرگ و قابل اعتمادی مانند فوربس، WebMD، TechRadar یا BBC را به چندین SERP ارتقا داده است.

به هر حال، نظارت بر تعداد انگشت شماری از برندهای پر محتوا برای گوگل بسیار ساده تر از چندین هزار برند کوچکتر است. با ارتقای برندهای «معتمد» – برندهایی با نوعی سابقه و مسئولیت پذیری عمومی – به موقعیت های غالب در صفحات نتایج جستجوی محبوب (SERP)، گوگل می تواند به طور موثر بسیاری از تجربیات جستجو را از خطر کاهش هوش مصنوعی مصون سازد.

این چگونه در کار من آشکار خواهد شد؟ هنوز کاملاً مطمئن نیستم، اما یک ایده که به آن فکر می کنیم این است که نام تجاری خود را بیشتر به محتوا، کمپین ها و ارتباطات اضافه کنیم. ما قبلاً با فراخوانی رویداد این کار را انجام می دهیم اهرفس تکامل، پادکست ما اهرفس پادکست، کانال یوتیوب ما AhrefsTVو وبینارهای ما اهرفسزندگی کنید، اما می توانیم این ایده را دوچندان کنیم.

به عنوان مثال، اگر فرآیند تولید محتوا را به اشتراک بگذاریم، باید آن را «فرایند ایجاد محتوای Ahrefs» بنامیم. به این ترتیب، می‌توانیم جستجوهای برند را افزایش دهیم، که طبق تحقیقات نشان می‌دهد که ممکن است در واقع یک سیگنال باشد.

بخشی از صحبت های آلیدا سولیسبخشی از صحبت های آلیدا سولیس

بخشی از صحبت های آلیدا سولیس

اما شما نمی توانید هیچ فرآیندی را در پیش بگیرید و آن را برند خود بنامید. باید خاص و منحصر به فرد باشد. چگونه فرآیند منحصر به فرد می شود؟ وقتی واقعاً کار را انجام می‌دهید و تجربه کسب می‌کنید تا چیز دیگری بگویید. که منجر به…

هم گوگل و هم جستجوگران می خواهند محتوایی را ببینند که دارای تجربه تخصصی یا اول شخص باشد. اما گفتن اینکه شما این کار را کردید کافی نیست، هر کسی می تواند این را بگوید. شما باید مایل اضافی را طی کنید و کاری را که انجام داده اید نشان دهید.

به عنوان مثال، در صحبت های کوروش، او RunRepeat را به اشتراک گذاشت، سایتی که به معنای واقعی کلمه کفش ها را از وسط نصف می کند تا آنها را امتحان کند. اگر هر یک از بررسی‌های آن‌ها را بررسی کنید، گیف‌ها و ویدیوهای منحصربه‌فردی از آن‌ها در حال آزمایش کفش‌ها مشاهده خواهید کرد.

نمونه ای از RunRepeat که کفش های خود را از وسط به دو نیم می کندنمونه ای از RunRepeat که کفش های خود را از وسط می برد

این او هست محتوایی که گوگل می خواهد برای آن رتبه بندی کند. شما می توانید آن را به وضوح در ترافیک ارگانیک آنها ببینید:

نمودار ترافیک ارگانیک در RunRepeatنمودار ترافیک ارگانیک در RunRepeat

به هر حال، هوش مصنوعی نمی تواند کفش ها را از وسط نصف کند… هنوز. به‌علاوه، تکرار همان محتوا دشوار است – هر وب‌سایت تخصصی حاضر نیست برای خرید چند جفت کفش، دریافت تجهیزات آزمایش واقعی مانند پمپ‌های دود و میکروسکوپ، طراحی یک روش آزمایش کامل، و خارج شدن از خانه، تلاش بیشتری کند. روی بتن یا در آب

انجام همه اینها نه تنها تجربه دست اولی به شما می دهد، بلکه شواهد زیادی برای اثبات اینکه شما کار را انجام داده اید به شما می دهد. همانطور که سایروس نیز اشاره می کند، گوگل لنز می تواند تشخیص دهد که آیا یک تصویر اصلی است یا نه. اکثر وب سایت های وابسته از تصویر سازنده استفاده می کنند، اما RunRepeat این کار را نمی کند.

او از سخنرانی کوروش شپرد خارج شداو از سخنرانی کوروش شپرد خارج شد

او از سخنرانی کوروش شپرد خارج شد

من شروع به انجام برخی از این کارها در تجارت خود کرده ام. به عنوان مثال، زمانی که از بازاریابان خواستم کتاب های مورد علاقه خود را با من به اشتراک بگذارند، من فقط از آنها برای نقل قول درخواست نکردم. همچنین از آنها خواستم عکس های شخصی خود را ارسال کنند:

از بازاریابان می خواهم که عکس های شخصی خود را با من به اشتراک بگذارنداز بازاریابان می خواهم که عکس های شخصی خود را با من به اشتراک بگذارند

اما من می توانم بیشتر. به عنوان مثال، من با هشت سئوکار برای تعامل سئوی سفرم مصاحبه کردم. اگر شخصی بود، می‌توانستم به راحتی اسکرین‌شات‌هایی را در یک تماس زوم یا حتی یک سلفی به اشتراک بگذارم.

به همین ترتیب برای پست من در مورد ایجاد محتوای SEO. من می توانستم یک ویدیوی دقیق برای نشان دادن کل روند قرار دهم.

چیزهای زیادی برای بهبود در این زمینه. و صحبت از فیلم ها …

همه ما درباره TikTok که موتور جستجوی جدید ژنرال Z است شنیده ایم (خدایا، من پیر هستم.) همانطور که شارلوت آنگ در سخنرانی خود اشاره کرد، TikTok از این روند آگاه است و به طور فزاینده ای علاقه مند شده است که در واقع یک جستجوگر باشد. موتور

او از سخنرانی شارلوت آنژ خارج شداو از سخنرانی شارلوت آنژ خارج شد

او از سخنرانی شارلوت آنژ خارج شد

من ممکن است یک نویسنده باشم، اما کمی شک دارم که محتوای متنی ممکن است قالب ترجیحی برای حرکت رو به جلو نباشد. همانطور که نویل مدورا در خبرنامه خود نوشت:

تصویری که نویل مدورا از نحوه استفاده او از ویدیوهای کوتاه بیشتر از پست‌های وبلاگ می‌کندتصویری که نویل مدورا از نحوه استفاده او از ویدیوهای کوتاه بیشتر از پست‌های وبلاگ می‌کند

اکثر سئو هنوز هم به شدت بر محتوای متنی و بهینه سازی وب سایت متمرکز است، اما همانطور که آماندا کینگ اشاره کرد (و همانطور که بسیاری از سخنرانان انجام دادند)، حرکت رو به جلو با سئو دیگر فقط مربوط به وب سایت نیست.

این در مورد همه چیز است.

بخشی از صحبت های آماندا کینگبخشی از صحبت های آماندا کینگ

بخشی از صحبت های آماندا کینگ

SERP های گوگل به طور فزاینده ای با ویژگی های بسیاری پر می شوند – ویدئوها، توییت ها، تابلوهای دانش، تصاویر – و سئو در حال حاضر و در آینده حول بهینه سازی هر جنبه ای خواهد چرخید: ایجاد ویدئو (طولانی و کوتاه)، تولید عکس ها و تصاویر اصلی، انتشار کتاب، و بیشتر

اساسا، سئو بالاخره به بخشی از بازاریابی بازگشته است.

دوست داشته باشید یا نخواهید، TikTok یا به طور کلی ویدیوهای کوتاه بخشی از آینده خواهد بود.

اگرچه من کاربر TikTok نیستم، موفقیت شارلوت به من الهام زیادی در مورد نحوه عملکرد بهتر در پلتفرم ویدیوی کوتاه داده است.

او از سخنرانی شارلوت آنژ خارج شداو از سخنرانی شارلوت آنژ خارج شد

او از سخنرانی شارلوت آنژ خارج شد

همکار من ربکا این پلتفرم را امتحان کرده است، بنابراین این بدان معنا نیست که ما به طور کامل از آن اجتناب کرده ایم.

آیا به زودی در ویدیوهای کانال یوتیوب ما ظاهر خواهم شد؟ آیا شروع به ایجاد ویدیوهای کوتاه و بهینه سازی آنها برای TikTok، Shorts و Reels خواهم کرد؟

بیایید ببینیم

افکار نهایی

شرایط هر کس متفاوت است، بنابراین هر کس ایده های متفاوتی دارد که می تواند اعمال کند. اینها بزرگترین کارهایی هستند که می خواهم از این به بعد متفاوت انجام دهم.

اگر می‌خواهید نکاتی را از سایر شرکت‌کنندگان ببینید، توصیه می‌کنم این پست‌ها را بررسی کنید:

غذاهای آماده در حال تکامل Ahrefsغذاهای آماده در حال تکامل Ahrefs

غذاهای آماده در حال تکامل Ahrefsغذاهای آماده در حال تکامل Ahrefs

یا #ahrefsevolve را در لینکدین یا ایکس جستجو کنید!

منبع: https://ahrefs.com/blog/ahrefs-evolve-takeaways/

تحریریه گوگلیسم
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در وبلاگ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *